Szkolenie online – Inwentaryzacja roczna w jednostkach budżetowych i zakładach budżetowych – krok po kroku.

Szkolenie online jest prowadzone w formie 3-4 godzinnego szkolenia podczas którego uczestnicy mają dostęp do materiałów szkoleniowych i na bieżąco mogą zadawać pytania wykładowcy. Po szkoleniu natomiast otrzymują Państwo w ciągu 24H link do nagrania szkolenia, co daje możliwość ponownego zapoznania się z jego treścią. Nagranie jest aktywne przez 5 dni.

Szkolenie online zapewni Państwu zwięzłą, merytoryczną wiedzę bez konieczności wyjazdu na szkolenie. Podczas 3-4 godzinnego spotkania zostaną omówione kluczowe informacje oraz niezbędna dokumentacja, będą Państwo mogli także zadać pytania na nurtujące Państwa kwestie.

Korzyści ze szkolenia online:

  • bez wychodzenia z domu/biura bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu,
  • widzisz i słyszysz eksperta,
  • widzisz prezentację,
  • możesz zadawać pytania i wyjaśniać swoje wątpliwości,
  • dostęp poprzez link wysłany na Państwa e-mail (wystarczy laptop lub komputer z głośnikami),
  • nielimitowane konsultacje z trenerem po szkoleniu (poprzez zapytanie mailowe),
  • po szkoleniu otrzymujesz dostęp do nagrania wideo, dzięki temu możesz ponownie obejrzeć szkolenie w dowolnym momencie. Otrzymasz również certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.

Program szkolenia

1. Podstawy prawne  inwentaryzacji.

2. Inwentaryzacja  – rola w rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych.

3. Rodzaje inwentaryzacji oraz terminy i częstotliwość ich przeprowadzania.

4. Metody przeprowadzania inwentaryzacji:

  • spis z natury,
  • inwentaryzacja w drodze uzyskania potwierdzenia sald,
  • weryfikacja poprzez porównanie danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami.

5. Osoby odpowiedzialne za prawidłowe przeprowadzenie inwentaryzacji – obowiązki kierownika jednostki,głównego księgowego oraz dyscyplina finansów publicznych w zakresie inwentaryzacji.

6. Przeprowadzanie, rozliczanie i dokumentowanie wyników inwentaryzacji:

  • przygotowanie inwentaryzacji,
  • opracowanie przepisów wewnętrznych w zakresie inwentaryzacji.

7. Dokumentacja inwentaryzacyjna:

  • instrukcja inwentaryzacyjna,
  • zarządzenie w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji,
  • arkusz spisu z natury,
  • protokół inwentaryzacji kasy,
  • potwierdzenie salda należności,
  • oświadczenie osoby odpowiedzialnej materialnie,
  • protokół weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych,
  • sprawozdanie z kontroli spisu z natury

8. Archiwizacja dokumentów inwentaryzacyjnych.

9. Składniki majątkowe podlegające inwentaryzacji metodą spisu z natury:

  • komisja inwentaryzacyjna i zespoły spisowe,
  • przebieg spisu z natury – krok po kroku,
  • różnice inwentaryzacyjne (zasady ewidencjonowania i rozliczania różnic inwentaryzacyjnych).

10. Zasady odpowiedzialności pracowników za powstałe niedobory i szkody majątkowe.

11. Składniki majątku podlegające inwentaryzacji metodą uzgodnienia oraz weryfikowania sald.

12. Zasygnalizowanie nieprawidłowości dotyczących inwentaryzacji – najczęściej występujących i kwestionowanych przez służby kontrolne.

13. Pytania i odpowiedzi.

Prowadzący

Janina Radosz

Trener

Specjalista z zakresu rachunkowości budżetowej, praktyk z zakresu księgowości budżetowej ( obecnie gł. księgowy budżetu)z doświadczeniem kontrolnym ( organy skarbowe, kontrola sektora finansów publicznych), certyfikaty: Ministra Finansów w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, w zakresie zarządzania ryzykiem finansowym, certyfikat Instytutu Kontroli i Controlingu w Warszawie w zakresie kontroli sektora finansów publicznych.

Formularz zgłoszeniowy

Dane do faktury

Nabywca

Nazwa instytucji (wymagane)

Pełny Adres (wymagane)

Miejscowość i Kod Pocztowy (wymagane)

NIP (wymagane)

Odbiorca

Nazwa instytucji (wymagane)

Pełny Adres (wymagane)

Miejscowość i Kod Pocztowy (wymagane)






Oświadczam, że uczestnistwo w zamówionym szkoleniu opłacone jest w 70% lub w całości ze środków publicznych:


Dane uczestników

Imię i nazwisko (wymagane)


Adres e-mail (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)


Dodatkowe informacje

Administratorem Twoich danych osobowych, jest:
Verte Katarzyna Bielecka z siedzibą ul. 1 Maja 3A/6, 55-100 Trzebnica.

Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji szkolenia/konferencji, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji szkolenia/konferencji, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem pod adresem: biuro@centrumverte.pl.


Zgody



Zapisz się do naszego newslettera

Wypełnij nasz newsletter aby być na bieżąco z nowościami w zakresie prawa.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.