Zapisz się do naszego newslettera
Wypełnij nasz newsletter aby być na bieżąco z nowościami w zakresie prawa.
W tym momencie nie realizujemy szkolenia z tego tematu, ale jeśli jesteś zainteresowany tym tematem pozostaw nam swój adres mailowy, a na pewno wyślemy Ci informację o nowym terminie.
Nowelizacja Kodeksu Pracy zapowiada duże zmiany związane z przygotowywaniem nowej treści informacji o warunkach zatrudnienia do umów o pracę.
W związku z trudnościami jakie pojawiają się w związku z tworzeniem nowej, szczegółowej informacji dodatkowej, przygotowaliśmy szkolenie online na którym uczestnicy dowiedzą się jakie dodatkowe informacje powinny znaleźć się w informacji dodatkowej, jak przekazywać informacje o warunkach zatrudnienia oraz jak postąpić w przypadku nagłej zmiany warunków zatrudnienia pracownika.
Na szkoleniu wykładowca poruszy także tematykę tworzenia szczegółowej informacji dodatkowej dla pracowników wykonujących pracę zdalną i delegowanych do pracy za granicą.
Sprawdź również nasze szkolenia kadrowo – płacowe.
Program szkolenia
1. O jakich dodatkowych informacjach należy poinformować pracownika i co powinno się znaleźć w nowej informacji o warunkach zatrudnienia?
2. Czy dla wszystkich pracowników można stworzyć jeden wzór informacji o warunkach zatrudnienia?
3. Czy wszyscy pracownicy powinni otrzymać informację do warunków zatrudnienia w nowej wersji?
4. Czy informacje o warunkach zatrudnienia należy przekazać w formie papierowej czy elektronicznej i na jakich zasadach?
5. Czy w informacji do umowy można podać zapisy regulaminu tylko w postaci podstawy prawnej?
6. Zmiana terminu przekazania pracownikowi informacji o warunkach zatrudnienia – jaki termin obowiązywał będzie po zmianach?
7. Jak należy postąpić w przypadku zmiany warunków zatrudnienia pracownika?
8. Jak wskazać zasady przemieszczania się pomiędzy zakładami w nowej informacji?
9. Czy w informacji dodatkowej należy wskazać wszystkie składniki wynagrodzenia czy można odesłać pracownika do zapisów regulaminu wynagradzania?
10. Jak poinformować pracownika o szkoleniach prowadzonych przez pracodawcę w przypadku braku polityki szkoleniowej?
11. Jak prawidłowo wskazać procedury rozwiązywania stosunku pracy w ujęciu obowiązujących przepisów?
12. Treść informacji dla pracownika delegowanego – zmiany w 2023 roku.
13. Treść informacji dla pracownika wykonującego pracę zdalną – zmiany w 2023 roku.
14. Jakie konsekwencje poniesie pracodawca za niepoinformowanie pracownika o warunkach zatrudnienia – sankcje za nieudzielenie prawidłowej informacji.