Cena szkolenia:

399 zł / os. + VAT

  • Nowość

Zmiany w instrukcji kancelaryjnej i wykazie akt w związku z wprowadzeniem systemu mieszanego lub systemu klasy EZD - szkolenie online

W tej chwili nie realizujemy szkolenia z tej tematyki. Jeżeli jesteś zainteresowany tym tematem daj nam znać a my skontaktujemy się z Tobą kiedy szkolenie znajdzie się w naszej ofercie!

    Ikona prezentacja Szkolenie online prowadzone na żywo

    Cena szkolenia:

    399 zł / os. + VAT

    Szkolenie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.

    Prowadzący

    Adam Parysz

    Adam Parysz

    Trener, archiwista, inspektor ochrony danych koordynator dostępności oraz audytor. Praktyk, nie teoretyk. Jestem również właścicielem firmy AMP Trainers’ Hub z siedzibą w Katowicach. Karierę trenerską rozpocząłem w 2013 roku. Od tego czasu na sali szkoleniowej spędziłem 10 954 godzin szkoleniowych, szkoląc łącznie ponad 12 tysięcy osób. Mam przyjemność szkolić zarówno urzędy centralne, jednostki samorządu terytorialnego […]

    Program szkolenia

    I. Instrukcja Kancelaryjna i JRWA – zmiany

    1. Opracowanie normatywów kancelaryjno-archiwalnych pod kątem systemu mieszanego i systemu klasy EZD

    2. Na co zwrócić szczególną uwagę opracowując normatywy?

    3. Dostępne wzory – gdzie szukać?

    4. Zmiany w JRWA – wyjątki w klasach JRWA

    5. Zasady tworzenia wyjątków

    6. Etapy wprowadzania zmian

    7. Kontakt z archiwum państwowym

    II. Stan docelowy: Czynności kancelaryjne w systemie EZD

    1. Zadania punktów kancelaryjnych:

    • otwieranie przesyłek wpływających – wyjątki
    • rejestracja wpływów (naklejanie identyfikatora) – wyjątki
    • prowadzenie składu informatycznych nośników danych
    • wypożyczanie i wycofywanie dokumentacji ze składu informatycznych nośników danych
    • wysyłka pisma papierowego i elektronicznego

    2. Zadania kierowników komórek organizacyjnych:

    • dekretacja pisma – wyjątki
    • rejestracja wpływów (naklejanie identyfikatora) – wyjątki
    • dekretacja zastępcza
    • akceptacja projektów pism (jedno lub wielostopniowa)
    • podpisanie pisma podpisem elektronicznym
    • podpisanie pisma podpisem odręcznym

    3. Zadania prowadzących sprawy:

    • zakładanie spraw
    • prowadzenie kompletnych akt sprawy
    • prowadzenie metryk spraw
    • sporządzanie projektów pism
    • dokonywanie akceptacji

    4. Korespondencja wewnętrzna

    5. Obsługa i archiwizacja składów informatycznych nośników danych

    6. Postępowanie z dokumentacja w przypadku reorganizacji komórek organizacyjnych

    Co o naszych szkoleniach mówią inni

    Ikona cytat

    "Szkolenie było bardzo pouczające. Zdobytą wiedzę mogłem od razu zastosować w pracy. Szczególnie cenne były informacje na temat zabezpieczania danych w procesie e-doręczeń. Polecam każdemu, kto chce być na bieżąco z obowiązującymi przepisami!"

    Jan Kowalski, Specjalista ds. Compliance.
    Ikona cytat

    "Bardzo dobrze przygotowane szkolenie z jasno przekazanymi, praktycznymi informacjami. Trener wykazał się głęboką wiedzą i umiejętnością jej przekazywania. Zajęcia interaktywne i studia przypadków pomogły mi lepiej zrozumieć temat."

    Ewa Nowak, Kierownik Działu IT.
    Ikona cytat

    "Jestem pod wrażeniem, jak kompleksowo szkolenie objęło temat e-doręczeń. Wszystkie materiały były aktualne i bardzo dobrze opracowane. Cieszę się, że wzięłam udział, bo czuję się teraz dużo pewniej w zarządzaniu e-doręczeniami w mojej firmie."

    Marta Zielińska, Menadżer ds. operacyjnych.

    Następne kroki

    Ikona zgłoszenie

    Wyślij zgłoszenie

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona rejestracja

    W ciągu 24h otrzymasz potwierdzenie zapisania na szkolenie

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona adres url

    Dzień przed szkoleniem otrzymasz link do platformy

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona certyfikat

    W dniu szkolenia otrzymasz materiały, certyfikat i fakturę