Cena szkolenia: 429 zł / os. + VAT

Inwentaryzacja majątku i źródeł finansowania w Instytucjach Kultury - szkolenie online

W tej chwili nie realizujemy szkolenia z tej tematyki. Jeżeli jesteś zainteresowany tym tematem daj nam znać a my skontaktujemy się z Tobą kiedy szkolenie znajdzie się w naszej ofercie!

    Ikona prezentacja Szkolenie online prowadzone na żywo

    Cena szkolenia:

    429 zł / os. + VAT

    Szkolenie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.

    Wzory dokumentów, które otrzymasz w ramach szkolenia:

    • Ikona dokument Zarządzenia dot. gospodarki majątkiem
    • Ikona dokument Instrukcja inwentaryzacyjna
    • Ikona dokument Dokumentacja związana z inwentaryzacją – zarządzenia, protokoły, zestawienia, oświadczenia

    Dla kogo jest to szkolenie

    Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników pionów finansowo-księgowych Instytucji Kultury, pracowników CUW,  pracowników merytorycznych odpowiedzialnych za prawidłowe przyporządkowanie bądź nadzór nad wydatkami i gospodarowaniem mieniem jednostki oraz pracowników organów kontrolujących.

    Prowadzący

    Teresa Krawczyk

    Teresa Krawczyk

    Wykładowca wyższych  uczelni, wieloletni praktyk  administracji  skarbowej w tym Naczelnik Urzędu Skarbowego, główna księgowa jednostek sektora finansów publicznych i spółek, autor kilkunastu pozycji książkowych, oraz wiele innych publikacji o tematyce  rachunkowej, podatkowej,  finansów publicznych. Prowadząca jest znanym i cenionym  szkoleniowcem z zakresu tematyki podatkowej, finansów publicznych i rachunkowości, szkoląca zarówno pracowników  jednostek organizacyjnych  sektora finansów […]

    Czego się nauczysz?

    Bardzo ważnym zagadnieniem, z którym na co dzień borykają się pracownicy zarówno działów księgowości jak i pracownicy, którym powierzono gospodarowanie mieniem, jest prowadzenie właściwych ewidencji, prawidłowe ich przyporządkowanie, ulepszenia, remonty, wycofanie składników z ewidencji, likwidacja oraz inwentaryzacja. Błędy, które wynikają z niewłaściwego przyporządkowania oraz uchybienia w zakresie rachunkowości środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, inwestycji dość często  wynikają z niedostosowania  przepisów wewnętrznych do obowiązujących regulacji ustawowych. ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, KSR Nr-2, KSR Nr-11, KŚT 2016, rozporządzeń. Szkolenie dotyczące przedstawionych zagadnień ma w sposób praktyczny przybliżyć obowiązujące uregulowania prawne po zmianach przepisów, a tym samym pomóc w praktycznym ich stosowaniu.

    Program szkolenia

    1. Przekazanie majątku Instytucji Kultury – błędy w przekazywaniu majątku

    2. Środki trwałe wysoko i nisko cenne, wartości niematerialne i prawne, inwestycje, materiały – źródła ich finansowania oraz ujęcie i ich ewidencja – po zmianach przepisów w tym:

    • klasyfikacja i ewidencja środków trwałych , wartości niematerialnych i prawnych, materiałów,
    • ustalanie obiektów pojedynczych i obiektów zbiorczych,
    • remonty i ulepszenia

    3. Inwentaryzacja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz inwestycji – rodzaje , terminy, metody, organizacja i dokumentacja (w załączeniu wzory)  z uwzględnieniem KŚT 2016, KSR nr 2 i KSR nr 11:

    • Cele i przedmiot
    • Terminy i częstotliwość
    • Metody inwentaryzacji (spis z natury, potwierdzenie sald, weryfikacja….).
    • Przygotowanie obszarów
    • Podział obowiązków oraz kompetencje w zakresie inwentaryzacji (kierownika jednostki, głównego księgowego, członków komisji inwentaryzacyjnej, członków zespołów spisowych….).
    • Etapy prac
    • Dokumentacja inwentaryzacyjna (instrukcja inwentaryzacyjna, zarządzenie kierownika jednostki, arkusze spisu z natury, skontrum  zbiorów bibliotecznych, oświadczenia o odpowiedzialności materialnej, sprawozdanie   z przebiegu spisu z natury, protokoły, zestawienia ….).
    • Skontrum w Bibliotece.
    • Inwentaryzacja muzealiów.
    • Różnice

    Co o naszych szkoleniach mówią inni

    Ikona cytat

    "Szkolenie było bardzo pouczające. Zdobytą wiedzę mogłem od razu zastosować w pracy. Szczególnie cenne były informacje na temat zabezpieczania danych w procesie e-doręczeń. Polecam każdemu, kto chce być na bieżąco z obowiązującymi przepisami!"

    Jan Kowalski, Specjalista ds. Compliance.
    Ikona cytat

    "Bardzo dobrze przygotowane szkolenie z jasno przekazanymi, praktycznymi informacjami. Trener wykazał się głęboką wiedzą i umiejętnością jej przekazywania. Zajęcia interaktywne i studia przypadków pomogły mi lepiej zrozumieć temat."

    Ewa Nowak, Kierownik Działu IT.
    Ikona cytat

    "Jestem pod wrażeniem, jak kompleksowo szkolenie objęło temat e-doręczeń. Wszystkie materiały były aktualne i bardzo dobrze opracowane. Cieszę się, że wzięłam udział, bo czuję się teraz dużo pewniej w zarządzaniu e-doręczeniami w mojej firmie."

    Marta Zielińska, Menadżer ds. operacyjnych.

    Następne kroki

    Ikona zgłoszenie

    Wyślij zgłoszenie

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona rejestracja

    W ciągu 24h otrzymasz potwierdzenie zapisania na szkolenie

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona adres url

    Dzień przed szkoleniem otrzymasz link do platformy

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona certyfikat

    W dniu szkolenia otrzymasz materiały, certyfikat i fakturę