Magdalena Pióro

Trener

Konsultant Zarządzający PROFES

Specjalizuje się w rozwoju obszaru HR, wsparciu procesów onboardingu i rekrutacyjnych, rozwoju sprzedaży i obsługi Klienta, zarządzaniu doświadczeniem Klienta (CX) oraz rozwoju obsługi Klienta w branży finansowej (obsługa w placówkach, drogą telefoniczną, wsparcie Call Centre).

Zarządzała projektami rozwojowymi i realizowała działania rozwojowe m.in. dla ŠKODA – Volkswagen Group Polska, Das WeltAuto – Volkswagen Group Polska, EFL, PKO BP, Bank Zachodni WBK, Getin Leasing, Banki Spółdzielcze, KRD SA, Enea, Eurobank.

Szkolenia

Zapisz się do naszego newslettera

Wypełnij nasz newsletter aby być na bieżąco z nowościami w zakresie prawa.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.