4-dniowy tydzień pracy: założenia, plusy i minusy, powody wprowadzenia, regulacje w innych państwach - szkolenie online

  • Nowość

Terminy szkolenia:

  • 19.07.2024r. godz. 10.00.
  • 07.11.2024r. godz. 10.00.

Cena szkolenia:

189 zł / os. + VAT

Szkolenie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.

Coraz głośniej w przestrzeni publicznej pojawia się temat 4 dniowego dnia pracy. Mimo braku regulacji, niektóre firmy same pilotażowo wprowadzają takie rozwiązania. Obecnie 4 – dniowy tydzień pracy jest testowany w kilku krajach Europy Zachodniej oraz innych państwach na świecie. Pierwsze firmy wprowadzają go już w Polsce. Firmy, które już jakiś czas temu zdecydowały się na skrócenie czasu pracy, uważają, że takie rozwiązanie niesie za sobą mnóstwo zalet jak poprawa samopoczucia, wzrost efektywności pracowników, mniejsza rotacja, rzadsze uciekanie na zwolnienia lekarskie, co przekłada się na zmniejszenie ryzyka wypalenia zawodowego. Z drugiej strony znacząca część pracodawców boi się tego rozwiązania, bo ewentualne zmniejszenie czasu pracy ma nastąpić przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej wysokości wynagrodzenia. Jakie są za i przeciw temu rozwiązaniu? Czy już istnieją przepisy na podstawie których te rozwiązania można wdrażać? Co na to obecny kodeks pracy?

Program szkolenia

CZEGO DOWIESZ SIĘ ZE SZKOLENIA – KORZYŚCI

  • Czy w świetle obecnych regulacji kodeksu pracy można skrócić czas pracy?
  • Z czego wynikają proponowane zmiany dotyczące skrócenia czasu pracy?
  • Jakie korzyści i wyzwania czekają pracodawców chcących wprowadzić takowe zmiany

1. Proponowane warianty skrócenia czasu pracy:

  • z 5 dni w tygodniu do 4 dni w tygodniu;
  • z 8 h dziennie do 7 h dziennie.

2. Możliwość skrócenia tygodnia pracy na gruncie obecnie obowiązujących przepisów prawa pracy z zachowaniem 40 – godzinnego czasu pracy:

  • system równoważonego czasu pracy;
  • system skróconego tygodnia.

3. Skrócenie czasu pracy na gruncie obecnie obowiązujących przepisów:

  • podstawowy system czasu pracy;
  • zadaniowy system czasu pracy;
  • indywidualny rozkład czasu pracy.

4. Polskie firmy, które skróciły czas pracy.

5. Czas pracy w innych krajach na świecie, w tym w krajach Unii Europejskiej.

6. Przyczyny wprowadzenia krótszego czasu pracy.

7. Wady i zalety skrócenia czasu pracy dla pracodawców i pracowników.

Formularz zgłoszeniowy

 

    Wybierz nazwę szkolenia

    Wybierz termin szkolenia

    Typ klienta

    FirmaOsoba fizyczna

    Dane do faktury

    Nabywca

    Nazwa instytucji (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Ulica, numer domu/budynku, numer mieszkania (wymagane)

    Miejscowość (wymagane)

    Kod pocztowy (wymagane)

    NIP (wymagane)

    Odbiorca

    Nazwa instytucji (wymagane)

    Ulica, numer domu/budynku, numer mieszkania (wymagane)

    Miejscowość (wymagane)

    Kod Pocztowy (wymagane)






    Oświadczam, że uczestnictwo w zamówionym szkoleniu opłacone jest w 70% lub w całości ze środków publicznych:


    Dane uczestników

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Kod rabatowy

    Voucher


    Dodatkowe informacje

    Administratorem Twoich danych osobowych, jest:
    Verte Katarzyna Bielecka z siedzibą ul. 1 Maja 3A/6, 55-100 Trzebnica.

    Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji szkolenia/konferencji, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji szkolenia/konferencji, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem pod adresem: biuro@igor.m3group.pl.


    Zgody