Cena szkolenia:

399 zł / os. + VAT

  • Gorący temat
  • Nowość

Pełnienie funkcji koordynatora ds. dostępności w podmiotach prywatnych - szkolenie online

W tej chwili nie realizujemy szkolenia z tej tematyki. Jeżeli jesteś zainteresowany tym tematem daj nam znać a my skontaktujemy się z Tobą kiedy szkolenie znajdzie się w naszej ofercie!

    Ikona prezentacja Szkolenie online prowadzone na żywo

    Cena szkolenia:

    399 zł / os. + VAT

    Szkolenie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.

    Prowadzący

    Adriana Głuchowska

    Adriana Głuchowska

    Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz prawa pracy. Od lat zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem procedur w instytucjach sektora finansów publicznych w tym Polityk Bezpieczeństwa Informacji dla sektora publicznego. Jako głos doradczy i ekspert na co dzień rozwiązuje nietypowe problemy z praktyki Przedsiębiorstw […]

    Program szkolenia

    1. Wstęp – podstawowe informacje

    • Najważniejsze podstawy prawne i definicje,
    • Terminy

    2. Potrzeby osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności  w podmiotach prywatnych oraz publicznych.

    • Osoby ze szczególnymi potrzebami ,
    • Rodzaje niepełnosprawności,
    • Pozostałe osoby.

    3. Koordynator ds. dostępności w podmiotach prywatnych oraz publicznych.

    • Sylwetka koordynatora
    • Zadania koordynatora
    • Procesy zapewnienia dostępności

    4. Rodzaje dostępności

    • Cyfrowa,
    • Architektoniczna,
    • Komunikacyjno- informacyjna

    5. Raporty o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami – aspekty praktyczne.

    6. Wniosek o zapewnienie dostępności a jego realizacja przez podmiot.

    • Realizacja wniosku
    • Brak możliwości zapewnienia dostępności
    • Postępowanie skargowe
    • Konsekwencje i kary

    7. Niezbędna dokumentacja z zakresu dostępności – praktyka.

    • Analiza stanu dostępności,
    • Plan działania,
    • Wdrożenie,
    • Dobre praktyki,
    • Sprawozdanie i deklaracja.

    8. Zarządzenie o powołaniu koordynatora

    • sporządzenie zarządzenia,
    • wdrożenie zarządzenia.

    9. Narzędzie do pracy koordynatora – praktyczna ankieta 

    10. Monitorowanie realizacji ustawy o dostępności w podmiotach prywatnych oraz publicznych.

    11. Lista kontrolna

    • omówienie listy kontrolnej
    • wypełnianie listy kontrolnej
    • raport po zakończeniu kontroli

    12. Konsultacje z prelegentem, dobre praktyki, podsumowanie, wymiana doświadczeń.

    Co o naszych szkoleniach mówią inni

    Ikona cytat

    "Szkolenie było bardzo pouczające. Zdobytą wiedzę mogłem od razu zastosować w pracy. Szczególnie cenne były informacje na temat zabezpieczania danych w procesie e-doręczeń. Polecam każdemu, kto chce być na bieżąco z obowiązującymi przepisami!"

    Jan Kowalski, Specjalista ds. Compliance.
    Ikona cytat

    "Bardzo dobrze przygotowane szkolenie z jasno przekazanymi, praktycznymi informacjami. Trener wykazał się głęboką wiedzą i umiejętnością jej przekazywania. Zajęcia interaktywne i studia przypadków pomogły mi lepiej zrozumieć temat."

    Ewa Nowak, Kierownik Działu IT.
    Ikona cytat

    "Jestem pod wrażeniem, jak kompleksowo szkolenie objęło temat e-doręczeń. Wszystkie materiały były aktualne i bardzo dobrze opracowane. Cieszę się, że wzięłam udział, bo czuję się teraz dużo pewniej w zarządzaniu e-doręczeniami w mojej firmie."

    Marta Zielińska, Menadżer ds. operacyjnych.

    Następne kroki

    Ikona zgłoszenie

    Wyślij zgłoszenie

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona rejestracja

    W ciągu 24h otrzymasz potwierdzenie zapisania na szkolenie

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona adres url

    Dzień przed szkoleniem otrzymasz link do platformy

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona certyfikat

    W dniu szkolenia otrzymasz materiały, certyfikat i fakturę