Najbliższy termin

  • Ikona kalendarz 17.12.2024r. godz. 10.00.

Cena szkolenia: 399 zł / os. + VAT

Sekretariat placówki oświatowej 2024/2025 - poznaj kluczowe przepisy prawa oświatowego niezbędne przy obsłudze sekretariatu szkoły/przedszkola - szkolenie online

Terminy szkolenia:

Ikona zegar Czas trwania: 3-4 godziny

  • Ikona kalendarz 17.12.2024r. godz. 10.00.

W ramach szkolenia otrzymujesz:

  • Ikona certyfikat Certyfikat
  • Ikona materiały Materiały
  • Ikona wideo Nagranie szkolenie dostępne przez 24h
  • Ikona dyskusja Sesja QA

Ikona prezentacja Szkolenie online prowadzone na żywo

Cena szkolenia:

399 zł / os. + VAT

Szkolenie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.

Prowadzący

Bogumiła Mandat

Bogumiła Mandat

Dyrektor i nauczyciel, były wizytator Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, ekspert MEN. Doświadczenie szkoleniowe zdobyła współpracując z wieloma ośrodkami edukacyjnymi. Prowadziła kursy z zarządzania jednostkami oświatowymi oraz odpowiadała za realizację projektów usprawniających funkcjonowanie jednostek oświatowych. Obecnie prowadzi szkolenia z zakresu zmian w Prawie Oświatowym, zmodernizowanego SIO, wykorzystania narzędzi IT w pracy szkoły.

Program szkolenia

1. Idealny pracownik sekretariatu – jaki to jest? Jakie są jego obowiązki w pracy zdalnej?

2. Aktualne przepisy prawa oświatowego – omówienie.

3. Tworzenie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.

4. Instrukcja kancelaryjna i likwidacja dokumentów w sekretariacie.

5. Korespondencja biurowa – zewnętrzna i wewnętrzna, obieg dokumentów, dokumentacja tajna i poufna.

6. Stosowanie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.

7. Zasady wydawania odpisów arkusza ocen, zaświadczeń, innych dokumentów.

8. Kontrola wewnętrzna druków ścisłego zarachowania w szkole.

9. Rejestr pieczęci firmowych i pieczęci urzędowych.

10. Obowiązek szkolny i obowiązek nauki, obowiązki pracowników oświatowych, zapisy w SIO.

11. Prowadzenie dokumentacji szkolnej w wersji  elektronicznej.

12. Gromadzenie i zabezpieczanie przed zniszczeniem dokumentacji szkolnej (archiwizacja).

Co o naszych szkoleniach mówią inni

Ikona cytat

"Szkolenie było bardzo pouczające. Zdobytą wiedzę mogłem od razu zastosować w pracy. Szczególnie cenne były informacje na temat zabezpieczania danych w procesie e-doręczeń. Polecam każdemu, kto chce być na bieżąco z obowiązującymi przepisami!"

Jan Kowalski, Specjalista ds. Compliance.
Ikona cytat

"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie z jasno przekazanymi, praktycznymi informacjami. Trener wykazał się głęboką wiedzą i umiejętnością jej przekazywania. Zajęcia interaktywne i studia przypadków pomogły mi lepiej zrozumieć temat."

Ewa Nowak, Kierownik Działu IT.
Ikona cytat

"Jestem pod wrażeniem, jak kompleksowo szkolenie objęło temat e-doręczeń. Wszystkie materiały były aktualne i bardzo dobrze opracowane. Cieszę się, że wzięłam udział, bo czuję się teraz dużo pewniej w zarządzaniu e-doręczeniami w mojej firmie."

Marta Zielińska, Menadżer ds. operacyjnych.

Następne kroki

Ikona zgłoszenie

Wyślij zgłoszenie

Ikona strzałka w prawo
Ikona rejestracja

W ciągu 24h otrzymasz potwierdzenie zapisania na szkolenie

Ikona strzałka w prawo
Ikona adres url

Dzień przed szkoleniem otrzymasz link do platformy

Ikona strzałka w prawo
Ikona certyfikat

W dniu szkolenia otrzymasz materiały, certyfikat i fakturę

Dołącz do szkolenia online

    Wybierz nazwę szkolenia

    Wybierz termin szkolenia

    Typ klienta

    Dane do faktury

    NIP (wymagane)

    Nabywca

    Nazwa instytucji (wymagane)

    Nazwa firmy (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Ulica, numer domu/budynku, numer mieszkania (wymagane)

    Miejscowość (wymagane)

    Kod pocztowy (wymagane)

    Odbiorca

    Nazwa instytucji (wymagane)

    Ulica, numer domu/budynku, numer mieszkania (wymagane)

    Miejscowość (wymagane)

    Kod Pocztowy (wymagane)






    Oświadczam, że uczestnictwo w zamówionym szkoleniu opłacone jest w 70% lub w całości ze środków publicznych:


    Dane uczestnika

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Kod rabatowy

    Voucher

    Zgody

    Dodatkowe informacje

    Administratorem Twoich danych osobowych, jest:
    Verte Katarzyna Bielecka z siedzibą ul. 1 Maja 3A/6, 55-100 Trzebnica.

    Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji szkolenia/konferencji, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji szkolenia/konferencji, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem pod adresem: biuro@centrumverte.pl.

    Pracownicy sekretariatu placówki oświatowej mają wyjątkowe zadania do spełnienia. Są odpowiedzialni za prowadzenie dokumentacji, komunikację z rodzicami, uczniami, nauczycielami oraz instytucjami zewnętrznymi, są odpowiedzialni za przepływ informacji. Sekretariat nie jest kancelarią w rozumieniu przepisów, jakie więc obowiązki spoczywają na pracownikach a jakie można powierzyć firmom zewnętrznym?