Cena szkolenia: 399 zł / os. + VAT

Regulamin pracy oraz informacja o warunkach zatrudnienia 2025r. – zapisy wymagane i zakazane - szkolenie online

W tej chwili nie realizujemy szkolenia z tej tematyki. Jeżeli jesteś zainteresowany tym tematem daj nam znać a my skontaktujemy się z Tobą kiedy szkolenie znajdzie się w naszej ofercie!

    Ikona prezentacja Szkolenie online prowadzone na żywo

    Cena szkolenia:

    399 zł / os. + VAT

    Faktura wystawiana jest w dniu szkolenia
    z 7-dniowym terminem płatności.

    Szkolenie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.

    Wzory dokumentów, które otrzymasz w ramach szkolenia:

    • Ikona dokument regulamin pracy w firmach i jednostkach
    • Ikona dokument regulamin pracy w placówkach oświatowych
    • Ikona dokument polityka antymobbingowa
    • Ikona dokument regulamin kontroli trzeźwości

    Prowadzący

    Adriana Głuchowska

    Adriana Głuchowska

    Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz prawa pracy. Od lat zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem procedur w instytucjach sektora finansów publicznych w tym Polityk Bezpieczeństwa Informacji dla sektora publicznego. Jako głos doradczy i ekspert na co dzień rozwiązuje nietypowe problemy z praktyki Przedsiębiorstw […]

    Program szkolenia

    1. Kluczowe zapisy regulaminu pracy:

    • Organizacja pracy (czas pracy, systemy zmianowe).
    • Prawa i obowiązki pracodawcy oraz pracowników.
    • Zasady wynagradzania i premiowania.
    • Regulacje dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP).
    • Sankcje za naruszenia obowiązków pracowniczych.

    2. Tworzenie i aktualizacja regulaminu pracy – krok po kroku:

    • Proces tworzenia regulaminu.
    • Regularna aktualizacja – kiedy i jak wdrążyć zmiany?
    • Wykorzystanie opinii pracowników.

    3. Najczęstsze błędy stosowane podczas tworzenia regulaminu pracy:

    • Brak dostosowania regulaminu pracy do danego podmiotu.
    • Nieprecyzyjny zapis dotyczący czasu pracy.
    • Brak regulacji dotyczących pracy zdalnej.
    • Brak dostosowania do przepisów prawa.
    • Zbyt skomplikowany język i brak przejrzystości.
    • Niedostosowanie zasad przerw i odpoczynku.
    • Brak konsultacji z pracownikami.
    • Nieaktualność regulaminu.

    4. Obowiązki pracodawcy związane z regulaminem pracy:

    • Publikacja regulaminu pracy.
    • Wprowadzenie regulaminu w życie.
    • Zmiany u aktualizacje regulaminu.

    5. Stosowanie regulaminu pracy w praktyce:

    • Monitorowanie przestrzegania regulaminu.
    • Działania w przypadku naruszeń regulaminu.

    6. Szczegółowa informacja o warunkach zatrudnienia według obowiązujących przepisów:

    • co powinno się znaleźć w nowej informacji o warunkach zatrudnienia? Nowa rozszerzona treść informacji.
    • informacja o warunkach zatrudnienia dla pracownika delegowanego.
    • rozszerzenie informacji o warunkach zatrudnienia w przypadku pracy zdalnej.
    • czy w informacji do umowy można podać zapisy regulaminu tylko w postaci podstawy prawnej?
    • czy w informacji dodatkowej należy wskazać wszystkie składniki wynagrodzenia czy można odesłać pracownika do zapisów regulaminu wynagradzania?
    • jak poinformować pracownika o szkoleniach prowadzonych przez pracodawcę w przypadku braku polityki szkoleniowej?
    • jak prawidłowo wskazać procedury rozwiązywania stosunku pracy w ujęciu obowiązujących przepisów?
    • jakie konsekwencje poniesie pracodawca za niepoinformowanie pracownika o warunkach zatrudnienia – sankcje za nieudzielenie prawidłowej informacji.

    7. Konsultacje z prelegentem – odpowiedzi na indywidualne pytania uczestników.

    Co o naszych szkoleniach mówią inni

    Ikona cytat

    Wspaniałe szkolenie. Uporządkowało nam wiedzę, jaką mieliśmy oraz w sposób przystępny i szczegółowy przedstawiło nowe zagadnienia, polecamy. Rzetelnie i profesjonalnie.

    Katarzyna Komorowska
    Ikona cytat

    Świetne wykłady, rewelacyjni prowadzący. Tematy które zdawały się trudne, wykładowcy potrafią analitycznie wyłożyć. Opłaca się słychać nawet banalnych tematów, gdyż nawet nimi prowadzący potrafią zachęcić do utrwalenia wiedzy. Najlepsze są dostępności nagrania gdyż nie mogę słuchac w godzinach pracy. Serdecznie dziękuję za to że jesteście.

    Beata Kwiecińska
    Ikona cytat

    Bardzo profesjonalnie przygotowane szkolenie dla Działu Kadr i Płac. Wiedza i kompetencje trenera na najwyższym poziomie, kontakt z firmą również. Uczestnicy szkolenia zadowoleni z wiedzy jaką zdobyli podczas szkolenia. Polecam współpracę z Centrum Szkoleń Verte

    Kamila Gonciarz
    Ikona cytat

    "Szkolenie było bardzo pouczające. Zdobytą wiedzę mogłem od razu zastosować w pracy. Szczególnie cenne były informacje na temat zabezpieczania danych w procesie e-doręczeń. Polecam każdemu, kto chce być na bieżąco z obowiązującymi przepisami!"

    Jan Kowalski, Specjalista ds. Compliance.
    Ikona cytat

    "Bardzo dobrze przygotowane szkolenie z jasno przekazanymi, praktycznymi informacjami. Trener wykazał się głęboką wiedzą i umiejętnością jej przekazywania. Zajęcia interaktywne i studia przypadków pomogły mi lepiej zrozumieć temat."

    Ewa Nowak, Kierownik Działu IT.
    Ikona cytat

    "Jestem pod wrażeniem, jak kompleksowo szkolenie objęło temat e-doręczeń. Wszystkie materiały były aktualne i bardzo dobrze opracowane. Cieszę się, że wzięłam udział, bo czuję się teraz dużo pewniej w zarządzaniu e-doręczeniami w mojej firmie."

    Marta Zielińska, Menadżer ds. operacyjnych.

    Następne kroki

    Ikona zgłoszenie

    Wyślij zgłoszenie

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona rejestracja

    W ciągu 24h otrzymasz potwierdzenie zapisania na szkolenie

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona adres url

    Dzień przed szkoleniem otrzymasz link do platformy

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona certyfikat

    W dniu szkolenia otrzymasz materiały, certyfikat i fakturę