Zapisz się do naszego newslettera
Wypełnij nasz newsletter aby być na bieżąco z nowościami w zakresie prawa.
W tej chwili nie realizujemy szkolenia z tej tematyki. Jeżeli jesteś zainteresowany tym tematem daj nam znać a my skontaktujemy się z Tobą kiedy szkolenie znajdzie się w naszej ofercie!
Na szkoleniu omówione zostaną kwestie tworzenia regulaminy Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalny zgodnie z aktualnymi przepisami prawa oraz procedur związanych z wprowadzaniem zmian w ZFŚS. Szkolenie umożliwi Państwu poznanie obowiązujących przepisów i regulacji dotyczących zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Będą mogli Państwo działać zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi, co zapewni bezpieczeństwo i zgodność z przepisami w Waszej firmie.
Na szkoleniu dowiesz się jakie zapisy są niezbędne przy tworzeniu regulaminy ZFŚS, poznasz zasady wproadzenia regulaminu w firmie, jak również ewentualne konsekwencje w przypadku nieuzgodnienia zapisów regulaminu.
Zapraszamy na nasze szkolenie, które skierowane jest przede wszystkim do pracowników działów kadrowo-płacowych i księgowych. Jednakże zapraszamy również osoby, które mają ambicję rozwijać się zawodowo i które chcą poszerzyć swoją więdzę w zakresie ZFŚS, treść merytoryczna oraz praktyczna przekazywana podczas naszych zajęć może być cennym wsparciem w osiągnięciu tego celu. Nasze szkolenie wyróżnia się na tle innych ofert dostępnych na rynku ze względu na jego indywidualny charakter, który manifestuje się w elastycznej organizacji, praktycznym podejściu do tematu oraz dostosowaniu czasu zajęć do potrzeb uczestników. To właśnie ta indywidualność pozwala na zdobycie wiedzy, która skutecznie przyczyni się do usprawnienia pracy oraz rozwoju zawodowego.
Program szkolenia
1. Procedura tworzenia, wprowadzenia i zmiany regulaminu ZFŚS.
2. Organizacje związkowe i ich rozszerzone kompetencje.
3. Konsekwencje nieuzgodnienia regulaminu lub uzgodnienia regulaminu z nieuprawnioną osobą.
4. Zapisy, które należy umieścić w Regulaminie ZFŚS.
5. Przykładowy regulamin ZFŚS z załącznikami – z omówieniem.
6. Najczęściej spotykane błędy.
7. Konsultacje.