Zastosowanie ChatGPT w biznesie - szkolenie online

W tej chwili nie realizujemy szkolenia z tej tematyki. Jeżeli jesteś zainteresowany tym tematem daj nam znać a my skontaktujemy się z Tobą kiedy szkolenie znajdzie się w naszej ofercie!

    Cele:

    • Zdobycie wiedzy w jaki sposób funkcjonują algorytmy sztucznej inteligencji i w jaki sposób mogą wspomóc działanie biznesu
    • Pokazanie w jaki sposób ChatGPT może pomóc zautomatyzować pracę
    • Pokazanie praktycznych zastosowań ChatGPT i innych generatorów

    Grupa docelowa:

    • Kadra zarządzająca
    • Osoby chcące wykorzystać AI jako przydatne narzędzie w swojej pracy
    • Wszyscy zainteresowani tematem.

    Program szkolenia

    1. Wprowadzenie do ChatGPT

    • Czym jest ChatGPT?
    • Przegląd możliwości i zastosowań ChatGPT
    • Zalety i ograniczenia
    • Jak zacząć z ChatGPT?
    • Podstawowe funkcje bota
    • Przykłady zastosowań w różnych branżach

    2. Integracja ChatGPT z różnymi systemami

    • Popularne platformy wspierające ChatGPT
    • Automatyzacja procesów i tworzenie treści
    • Generowanie treści marketingowych
    • Automatyzacja obsługi klienta
    • Wsparcie procesów kreatywnych

    3. Zarządzanie komunikacją z klientami za pomocą ChatGPT

    • ChatGPT w obszarze social media
    • Skuteczne odpowiedzi na pytania i problemy klientów
    • Tworzenie spersonalizowanych odpowiedzi
    • Rozwój umiejętności i kompetencji z zakresu obsługi chatbota
    • Zapoznanie z najlepszymi praktykami
    • Rozwiązywanie problemów i optymalizacja chatbota

    4. Wykorzystanie ChatGPT w biznesie

    • Przewaga konkurencyjna w biznesie: planowanie strategiczne i automatyzacja procesów
    • Wykorzystanie ChatGPT do obsługi klienta, analizy zapytań oraz opinii klientów
    • Jak ChatGPT może pomóc obniżyć koszty?
    • Automatyzacja podejmowania decyzji
    • Tworzenie umów
    • Wykorzystanie ChatGPT w generowaniu raportów
    • Użycie ChatGPT w tworzeniu prezentacji, wiadomości e-mailowych, tworzeniu strategii marketingowych oraz dopasowaniu ofert.
    • Tworzenie własnych scenariuszy i testowanie ChatGPT
    • Przykłady zastosowań ChatGPT u uczestników szkolenia
    • Grupowe rozwiązywanie problemów i omówienie przypadków

    5. Podsumowanie i dyskusja

    • Omówienie najważniejszych wniosków i osiągnięć uczestników
    • Wyzwania i możliwości związane z ChatGPT
    • Dyskusja i wymiana doświadczeń