Cena szkolenia: 449 zł / os. + VAT

  • Gorący temat
  • Nowość

Szkolenie online: Excel dla księgowych - Kurs online MS Excel w księgowości

W tej chwili nie realizujemy szkolenia z tej tematyki. Jeżeli jesteś zainteresowany tym tematem daj nam znać a my skontaktujemy się z Tobą kiedy szkolenie znajdzie się w naszej ofercie!

    Ikona prezentacja Szkolenie online prowadzone na żywo

    Cena szkolenia:

    449 zł / os. + VAT

    Faktura wystawiana jest w dniu szkolenia
    z 7-dniowym terminem płatności.

    Szkolenie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.

    Prowadzący

    Maciej Derwisz

    Maciej Derwisz

    Wykładowca z wieloletnim doświadczeniem. Specjalista z zakresu rachunkowości finansowej, zarządczej i podatkowej. Ekspert wykorzystania programu Microsoft Excel w pracy działów księgowo-kadrowych.

    Program szkolenia

    1. Zestawienia obrotów i sald w Microsoft Excel:

    • Zastosowanie zestawienia obrotów i sald importowanego z programów finansowo-księgowych do tworzenia raportów i zestawień w Excelu.
    • Przykład tworzenia raportów – rozbicie kosztów rodzajowych na odpowiednie miejsca powstania kosztów (MPK).
    • Zastosowanie funkcji JEŻELI() przy budowie formuł wykorzystywanych w raporcie.
    • Możliwość zastosowania narzędzia list przy wyborze danych w komórce – ograniczenie danych.
    • Możliwość kontroli wprowadzonych danych poprzez wykorzystanie narzędzia „kontroli wprowadzonych danych” – generacja komunikatów i walidacja danych w komórce.
    • Przykład tworzenia raportów – tabela przestawna zestawienia kosztów rodzajowych.
    • Omówienie zastosowania i budowy tabel przestawnych w Excelu jako rewelacyjne narzędzie do błyskawicznego tworzenia dowolnych zestawień.
    • Tabela przestawna – płynna zmiana danych wejściowych, ukrywanie danych.

    2. Narzędzie do obliczenia i zestawiania należności oraz zobowiązań:

    • Tworzenie zestawienia zobowiązań przeterminowanych w zależności od ilości dni opóźnienia.
    • Sumowanie i konsolidacja danych w Excelu.
    • Przykład tworzenia graficznie-obrazowanych raportów – wykorzystania formatowania warunkowego dla błyskawicznego zestawienia należności lub zobowiązań według pożądanych kryteriów.
    • Omówienie formatowania wyświetlania dat w Excelu – różne sposoby prezentacji daty, dnia tygodnia i czasu.

    3. Tworzenie zestawienia finansowego na podstawie sald kont:

    • Tworzenie bilansu, rachunku zysków i strat z wykorzystaniem szablonów.
    • Ustalenie wyniku finansowego  – sumowanie kosztów i przychodów w Excelu.

    4. Tworzenie tabel grupujących koszty w MS Office Excel według zadanych kryteriów:

    • Przykład zestawienia kosztów paliw w odniesieniu na konkretne samochody.
    • Przykład ustalenia kosztów uzyskania przychodów rachunków telefonicznych w zależności od kryteriów rozmów prywatnych i służbowych.
    • Omówienie funkcji Excela WYSZUKAJ.PIONOWO () przy wyborze konkretnych danych z zestawienia.

    5. Narzędzia do znajdowania powtarzających się danych – duplikacja danych:

    • Przykład zastosowania tabel dla sprawdzenia czy faktury nie uległy powieleniu, czy kwoty z faktur pokrywają się z danymi działów windykacji, czy nie nastąpiło przekłamanie numerów faktur.
    • Przykład wykorzystania formatowania warunkowego przy duplikacji danych w Excelu.
    • Przykład wykorzystania tabel przestawnych przy wyszukiwaniu błędów związanych z powtarzaniem danych.

    6. Korzystanie z narzędzia Excela „Tekst jako kolumny”:

    • Wykorzystanie narzędzia arkusza kalkulacyjnego „Tekst jako kolumny” do tworzenia zestawień i ich filtrowania i sortowania.
    • Rewelacyjne narzędzie „Tekst jako kolumny” służące do podziału danych zapisanych w komórce na kilka kolumn (np. rozbicie imion i nazwisk zapisanych w jednej komórce na dwie oddzielne kolumny).
    • Sortowanie danych w kolumnach raportów.

    7. Zabezpieczenie danych arkusza przed ingerencją osób niepowołanych:

    • Zabezpieczenie skoroszytu i poszczególnych arkuszy.
    • Zabezpieczenie przed zmianami w komórkach.
    • Ukrywanie kolumn i wierszy.
    • Ukrywanie arkuszy.
    • Przykład zastosowania blokowania danych przed dostępem osób niepożądanych.

    Co o naszych szkoleniach mówią inni

    Ikona cytat

    Wspaniałe szkolenie. Uporządkowało nam wiedzę, jaką mieliśmy oraz w sposób przystępny i szczegółowy przedstawiło nowe zagadnienia, polecamy. Rzetelnie i profesjonalnie.

    Katarzyna Komorowska
    Ikona cytat

    Świetne wykłady, rewelacyjni prowadzący. Tematy które zdawały się trudne, wykładowcy potrafią analitycznie wyłożyć. Opłaca się słychać nawet banalnych tematów, gdyż nawet nimi prowadzący potrafią zachęcić do utrwalenia wiedzy. Najlepsze są dostępności nagrania gdyż nie mogę słuchac w godzinach pracy. Serdecznie dziękuję za to że jesteście.

    Beata Kwiecińska
    Ikona cytat

    Bardzo profesjonalnie przygotowane szkolenie dla Działu Kadr i Płac. Wiedza i kompetencje trenera na najwyższym poziomie, kontakt z firmą również. Uczestnicy szkolenia zadowoleni z wiedzy jaką zdobyli podczas szkolenia. Polecam współpracę z Centrum Szkoleń Verte

    Kamila Gonciarz
    Ikona cytat

    "Szkolenie było bardzo pouczające. Zdobytą wiedzę mogłem od razu zastosować w pracy. Szczególnie cenne były informacje na temat zabezpieczania danych w procesie e-doręczeń. Polecam każdemu, kto chce być na bieżąco z obowiązującymi przepisami!"

    Jan Kowalski, Specjalista ds. Compliance.
    Ikona cytat

    "Bardzo dobrze przygotowane szkolenie z jasno przekazanymi, praktycznymi informacjami. Trener wykazał się głęboką wiedzą i umiejętnością jej przekazywania. Zajęcia interaktywne i studia przypadków pomogły mi lepiej zrozumieć temat."

    Ewa Nowak, Kierownik Działu IT.
    Ikona cytat

    "Jestem pod wrażeniem, jak kompleksowo szkolenie objęło temat e-doręczeń. Wszystkie materiały były aktualne i bardzo dobrze opracowane. Cieszę się, że wzięłam udział, bo czuję się teraz dużo pewniej w zarządzaniu e-doręczeniami w mojej firmie."

    Marta Zielińska, Menadżer ds. operacyjnych.

    Następne kroki

    Ikona zgłoszenie

    Wyślij zgłoszenie

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona rejestracja

    W ciągu 24h otrzymasz potwierdzenie zapisania na szkolenie

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona adres url

    Dzień przed szkoleniem otrzymasz link do platformy

    Ikona strzałka w prawo
    Ikona certyfikat

    W dniu szkolenia otrzymasz materiały, certyfikat i fakturę