Cena szkolenia: 189 zł / os. + VAT
W tej chwili nie realizujemy szkolenia z tej tematyki. Jeżeli jesteś zainteresowany tym tematem daj nam znać a my skontaktujemy się z Tobą kiedy szkolenie znajdzie się w naszej ofercie!
Szkolenie online prowadzone na żywo
Cena szkolenia:
189 zł / os. + VAT
Faktura wystawiana jest w dniu szkolenia
z 7-dniowym terminem płatności.
Szkolenie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.
Prowadzący
Ekspert prawa pracy z 20 letnim doświadczeniem; prowadzi działalność konsultingowo - szkoleniową w zakresie "twardego HR". W latach 2001-2018 była pracownikiem Państwowej Inspekcji Pracy - Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, na stanowiskach inspektora pracy a następnie starszego inspektora pracy. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi, specjalizuje się w problematyce prawnej ochronie pracy, doradca i stały […]
Wprowadzenie równoważnego czasu pracy spowodowało niemały zamęt w pracy specjalistów do spraw kadr i płac. Ten nowy system równoważnych norm czasu pracy w wielu miejscach zmienił planowanie czasu pracy. Jeśli chcesz wdrożyć równoważny czas pracy w swojej firmie, musisz zadbać, by Twoi pracownicy wiedzieli, jak rozliczać czas pracy pracownika. Poznaj zastosowanie równoważnego czasu pracy w praktyce na naszych szkoleniach online. Zapisz się już dziś!
Podczas szkolenia przedstawimy kompleksowo całość wymaganej wiedzy odnośnie stosowania, planowania i rozliczania równoważnego system czasu pracy – zaczynając od podstawowych pojęć związanych z czasem pracy i pracą zmianową, poprzez organizację pracy w systemie równoważnego czasu pracy – po zasady tworzenia harmonogramów i rozliczania czasu pracy miesięcznym okresie rozliczeniowym.
Zapisz siebie i swoich podwładnych na szkolenia dotyczące czasu pracy zrównoważonego. Dowiedz się jak planować i rozliczać czas pracy w tym systemie zgodnie z zasadami kodeksu pracy. A jeśli szukasz innych szkoleń, znajdziesz u nas między innymi: Czas pracy w 2023 roku, szkolenia kadrowo płacowe i wiele innych.